Het kan altijd voorkomen op een bepaald moment dat u een klacht heeft ten opzichte van uw therapeut, we herkennen een aantal klachten:

Klachten naar aanleiding van een therapiesessie
Het kan gebeuren dat u na een therapiesessie een naar gevoel overhoud met betrekking tot uw verwerkingsproces. Ieder veranderingsproces is anders, maar het is essentieel dat een sessie goed wordt afgesloten en dit wordt nog een aantal keer door onze therapeut per sessie besproken. Mocht er onverhoopt tot klachten zijn neem dan direct contact op met uw therapeut.

Klachten over de persoonlijke verhouding met 1 van onze therapeuten 
Het kan zijn dat u een klacht heeft de behandelwijze en/of het gedrag van 1 van onze therapeuten. We zullen er binnen Therapie Praktijk Viatua alles aan doen om dit ten allen tijde te voorkomen. Indien u een klacht heeft of voelt dat deze er aankomt, neem dan direct contact op met onze praktijk. We zullen u dan uitnodigen voor een gesprek met een door u uitgekozen onafhankelijke derde partij, zodat u alle ruimte krijgt uw klacht te uiten, zodat we samen kunnen zoeken  naar oplossingen. 

Mocht er echt geen oplossing mogelijk zijn of is deze niet bevredigend, neem dan contact op met een klachtencommissie van de beroepsverenigingen waarbij we zijn aangesloten, deze zijn hier te vinden. We hopen van harte dat het nooit zover zal komen. 

Klacht over aanverwante zaken rondom de praktijk
Het kan zijn dat u een klacht of opmerking heeft over onze praktijk, bijvoorbeeld de bereikbaarheid, ons online platform, de website enz. Neem dan contact op met info@viatua.nl.